plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۱۸ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۹:۴۱
کد مطلب : ۱۰۰۸۴
در نطق پیش از دستور جلسه علنی امروز

قالیباف: حمله تروریستی داعش به مجلس نمادی از خواب‌های شوم دشمن برای ملت ایران بود

بر همه شهدای مدافع حرم درود می‌فرستیم
رییس مجلس شورای اسلامی گفت: حمله تروریستی داعش به مجلس نمادی بود که نشان داد دشمن چه خواب‌های شومی برای ملت ایران دیده است.
قالیباف: حمله تروریستی داعش به مجلس نمادی از خواب‌های شوم دشمن برای ملت ایران بود
به گزارش ایصال نیوز از خانۀ ملّت، محمدباقر قالیباف در نطق پیش از دستور جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی با اشاره به حمله تروریستی داعش به مجلس، گفت: حمله تروریستی داعش به مجلس  نمادی بود که نشان داد دشمن چه خواب‌های برای ملت ایران دیده است.
 
وی با بیان اینکه اگر تلاش سربازان وطن نباشد دشمن از ارتکاب هیچ جنایتی علیه ملت ایران مضایقه نمی‌کند. تصریح کرد: اگر چه ظاهر قضیه یک حمله تروریستی بود، اما امروز ثابت شده که سرویس‌های اطلاعاتی آمریکا، اسرائیل و برخی کشور‌های منطقه نیز پشت آن حادثه بودند.

رییس مجلس شورای اسلامی اظهارداشت: اگر دستشان می‌رسید برای کشتار دسته جمعی در خیابان‌های تهران هم برنامه داشتند. شاهدان آن حادثه نیز قهرمانان ملی هستند که خون پاک آن‌ها ارزش جهاد در مقابل تروریسم سیاه وهابی صهیونیستی را به همه ما یادآوری می‌کند.

قالیباف تاکید کرد: بر همه آن شهدا و شهدای مدافع حرم درود می‌فرستیم و امید داریم در این مکان که خون پاک آن‌ها ریخته شده ان‌شاءالله توفیق خدمت به اسلام و به ملت ایران و انقلاب اسلامی را پیدا کنیم.

انتهای پیام/*
۲
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما