plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۱۷ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۹:۰۵
کد مطلب : ۱۰۰۷۸

رییس‌جمهوری با استعفای رییس بنیاد شهید موافقت کرد

رییس جمهوری با درخواست استعفای حجت‌الاسلام والمسلمین «محمدعلی شهیدی» موافقت کرد. معاون رییس‌جمهوری و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران به دلیل بیماری و نیاز به استراحت و به توصیه‌ پزشکان، استعفا کرد،
رییس‌جمهوری با استعفای رییس بنیاد شهید موافقت کرد
به گزارش ایصال نیوز، براساس اعلام پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری، حجت السلام و المسلمین حسن روحانی امروز شنبه، با قبول درخواست استعفای حجت‌الاسلام والمسلمین محمد علی شهیدی رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران به دلیل نیاز به استراحت بیشتر و اجرای توصیه پزشکان، از تلاش‌های ارزشمند ایشان در طول ۷ سال گذشته در بنیاد شهید و خدمت خالصانه برای عزیزترین قشر جامعه قدردانی کرد.

متن نامه حجت‌الاسلام والمسلمین دکتر حسن روحانی بدین شرح است:
بسم‌الله الرحمن الرحیم
حجت‌الاسلام والمسلمین جناب آقای سیدمحمدعلی شهیدی دامت تاییداته
«پیرو درخواست جنابعالی و به دلیل نیاز به استراحت بیشتر و اجرای توصیه پزشکان، با استعفای شما موافقت می‌شود. تلاش‌های ارزشمند شما در طول ۷ سال گذشته در بنیاد شهید و خدمت خالصانه برای عزیزترین قشر جامعه که بر گردن همه ما حق بزرگی دارند، ستودنی است. از جنابعالی به عنوان نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید که تجربه گران سنگی هم کسب کرده‌اید، می‌خواهم نسبت به مسئول جدید بنیاد از هرگونه مشورت، مساعدت و همکاری دریغ نفرمایید.
حسن روحانی رییس جمهوری »

گفتنی است، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمحمدعلی شهیدی در متن نامه خود به رییس جمهور نوشته است: "خداوند متعال را سپاسگزارم که حسن ختام و پاداش خدمت سی و چند ساله‌ام را در نظام مقدس جمهوری اسلامی، خدمت به شهدا و فرهنگ والای ایثار و شهادت قرار داد. بر خود فرض می‌دانم از حضرت عالی که چنین فرصت مغتنم برای خدمت به افضل انسان‌ها برای اینجانب فراهم کردید، صمیمانه قدردانی کنم".

شهیدی با بیان اینکه امیدوارم شرایط و تمهیدات جدید موجب تحولات مورد نیاز برای ارائه خدمات بهینه و در خور شأن جامعه ایثارگری را فراهم کند، افزوده است: همانگونه که استحضار دارید اخیراً به دلیل بیماری و به توصیه‌ پزشکان نیازمند استراحت و پرهیز از کار سنگین می‌باشم.

وی در این نامه با اشاره به اینکه تا تعیین فرد جدید برای قبول مسئولیت، کماکان به خدمت خود با افتخار ادامه خواهد داد، نوشته است: همچنین در حد بضاعت از هیچ کوششی برای کمک، همراهی و انتقال تجربیات به فرد جدید دریغ نخواهم کرد.

انتهای پیام/*
۲
مرجع : ایرنا
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما