plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۱۶ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۵
کد مطلب : ۱۰۰۶۰

پاسخ ظریف به ترامپ درباره توافق با ایران

محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران ساعاتی پس از پیشنهاد تلویحی دونالد ترامپ رئیس‌جمهوری آمریکا به تهران برای مذاکره، اعلام کرد که ایران و دیگر طرف‌های برجام هیچگاه میز مذاکره را ترک نکردند.
پاسخ ظریف به ترامپ درباره توافق با ایران
به گزارش ایصال نیوز، ظریف با اشاره به پایبندی ایران به توافق هسته‌ای و بدعهدی آمریکا در خروج از این توافق، در صفحه رسمی توئیتر خود خطاب به ترامپ نوشت: زمانیکه شما وارد دفتر (کاخ سفید) شدید ما صاحب یک توافق بودیم. ایران و دیگر طرف‌های برجام هیچگاه میز (مذاکره) را ترک نکردند.

وزیر امور خارجه ایران در خصوص مشاوران ترامپ که از زمان ریاست جمهوری وی تا بحال اغلب آنها کنار گذاشته شدند، اضافه کرد: مشاوران شما (که اغلب تابحال اخراج شدند) قمار احمقانه‌ای انجام دادند. این به شما بستگی دارد که چه زمانی بخواهید آن را اصلاح کنید.

بامداد جمعه به وقت ایران، رئیس جمهوری آمریکا در صفحه رسمی توئیتر خود علاوه بر تشکر از ایران برای آزادسازی مایکل وایت زندانی آمریکایی خطاب به مقامات ایرانی گفت که "برای رسیدن به توافق بزرگ تا بعد از انتخابات آمریکا منتظر نمانید".

وی همچنین با ادعای اینکه در انتخابات ریاست جمهوری 2020 آمریکا پیروز خواهد شد، اضافه کرد: به توافق بهتری دست خواهید یافت.

انتهای پیام/*
۲
مرجع : ایرنا
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما