plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۱۹ فروردين ۱۳۹۸ - ۰۱:۲۴
کد مطلب : ۱۰۰۵

ظریف به امریکا درباره عواقب اقدام علیه سپاه پاسداران هشدار داد

وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران به مقامات واشنگتن درباره عواقب ثبت نام سپاه پاسداران در فهرست گروه‌های تروریستی خارجی امریکا هشدار داد.
ظریف به امریکا درباره عواقب اقدام علیه سپاه پاسداران هشدار داد
محمد جواد ظریف، وزیر امور خارجه کشورمان به ادعاهایی مبنی بر آمادگی کاخ سفید برای ثبت نام سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در فهرست گروه‌های تروریستی امریکا واکنش نشان داد و به مقامات واشنگتن نسبت به پیآمدهای این اقدام هشدار داد.

به گزارش ایصال نیوز از وزارت خارجه، ظریف با انتشار مطلبی در صفحه توئیتر خود در این زمینه اظهار داشت: آنها که منافع نتانیاهو را به منافع کشورشان ترجیح می دهند و همواره توطئه نام‌گذاری سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به عنوان «سازمان تروریستی خارجی» را دنبال کرده‌اند، کاملا از عواقب این سیاست برای نیروهای آمریکا در منطقه آگاه‌اند.

ظریف در ادامه نوشت: در واقع، آنها به دنبال کشاندن آمریکا به یک باتلاق هستند. ترامپ باید تا فاجعه دیگری برای آمریکا خلق نشده این حقیقت را درک کند.

وزیر امور خارجه به همراه این پیام توئیتری تصاویری از رئیس‌جمهور آمریکا و مشاور امنیت ملی کاخ سفید را نیز منتشر کرد.

لازم به ذکر است روزنامه «وال‌استریت جورنال» روز گذشته در گزارشی با استناد به چند مقام آگاه دولت آمریکا که نخواستند نامشان ذکر شود، از آمادگی واشنگتن برای ثبت نام سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در فهرست گروه‌های تروریستی خارجی آمریکا خبر داد.

مقامات مذکور هدف از این اقدام کاخ سفید را ممانعت از فعالیت‌های تجاری سپاه در کشورهای اروپایی و سایر مناطق جهان اعلام کردند.

گفتنی ست امریکا در چارچوب سیاست جنگ طلبانه و ناجوانمردانه فشار حداکثری به ایران، تا کنون نام بسیاری از افراد و موسسات ایرانی را در فهرست تحریمی خود قرار داده است. 

در این رابطه، سرلشکر جعفری، فرمانده سپاه نیز هشدار داده است که در صورت انجام این اقدام توسط امریکا، ایالات متحده دیگر آرامش امروز در منطقه غرب آسیا را نخواهد داشت. 

انتهای پیام /*
۰
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما