plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۱۴ خرداد ۱۳۹۹ - ۲۱:۱۷
کد مطلب : ۱۰۰۲۵

وقوع چندین پس لرزه به دنبال زلزله 5 ریشتری صالح آباد

به دنبال زمین لرزه پنج ریشتری ظهر چهارشنبه در بخش صالح آباد از توابع شهرستان مهران چندین پس لرزه به بزرگی ۲.۸ ، ۲.۹، ۳ و ۳.۵ ریشتری در این منطقه به وقوع پیوسته است.
وقوع چندین پس لرزه به دنبال زلزله 5 ریشتری صالح آباد
به گزارش ایصال نیوز، مرکز لرزه نگاری کشوری موسسه ژئوفیزیک دانشگاه تهران اعلام کرد، زلزله ای به بزرگی پنج ریشتر ساعت ۱۲ و ۴۶ دقیقه و ۵۲ ثانیه ظهر امروز چهارشنبه در عمق ۱۱ کیلومتری زمین صالح آباد ایلام را لرزاند.

استاندار ایلام در دستوری به مدیریت بحران استان از آنها خواسته است با آماده باش کامل و با سرعت نسبت به ارسال تیم های مجهز امدادی به منطقه اقدام نمایند.

وی همچنین ارزیابی از خسارات و اقدام به موقع جهت حل مشکلات احتمالی مردم را از موارد ضروری در امدادرسانی مورد تاکید قرار داد.

فرماندار مهران نیز به خبرنگار ایرنا گفت: گروه های ارزیاب به منطقه زلزله زده صالح آباد از توابع این شهرستان اعزام شده اند تا شرایط منطقه را پس از وقوع این حادثه طبیعی بررسی کنند.

اسد قاسمی افزود: هنوز هیچ خسارت مالی یا جانی به علت وقوع زلزله در بخش صالح آباد از سوی بخشداری و دهیاری های این بخش گزارش نشده است.

وی با بیان اینکه به طور مرتب با دهیاری و بخشداری های شهرستان مهران به منظور بررسی وضعیت مناطق شهری و روستایی پس از زمین لرزه در ارتباط هستیم، افزود: کانون زلزله بخش صالح آباد است اما شهرهای اطراف از جمله مهران و ایلام را نیز تحت تاثیر خود قرار داد.

بخش مرزی صالح آباد از توابع شهرستان مهران است که در ۳۷ کیلومتری جنوب غربی ایلام واقع شده است.

انتهای پیام/*
۲
مرجع : ایرنا
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما