plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۱۴ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۰
کد مطلب : ۱۰۰۱۷
سخنگوی ستاد استان اصفهان مدیریت کرونا خبر داد

قطار شهری اصفهان از روز شنبه فعالیت خود را آغاز می‌کند

بازگشایی مساجد صرفا برای اقامه نماز است
حجت‌الله غلامی گفت: قطار شهری اصفهان از روز شنبه ۱۷ خرداد، کار روزانه خود را از ساعت ۶ و ۳۰ دقیقه تا ۲۲ آغاز خواهد کرد.
قطار شهری اصفهان از روز شنبه فعالیت خود را آغاز می‌کند
به گزارش ایصال نیوز، سخنگوی ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا روز سه‌شنبه در حاشیه سی و ششمین جلسه ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا اظهار کرد: امروز قطار شهری اصفهان به صورت آزمایشی دایر بود و پس از تعطیلات سه روزه، فعالیت رسمی خود از روز شنبه از سر خواهد گرفت.

وی اضافه کرد: البته رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی از جمله داشتن ماسک و مراعات فاصله‌گذاری در ایستگاه‌ها و حتی درون مترو لازم است.

سخنگوی ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا افزود: همچنین طرح زوج و فرد خودروها از روز شنبه صبح‌ها از ساعت ۸ تا ۱۴ و بعد از ظهرها از ساعت ۱۷ تا ۲۲ به منظور کنترل بیشتر در هسته مرکزی شهر اعمال می‌شود.

وی ادامه داد: این ساعت به نحوی تنظیم شده است که کارمندان و صاحبان مشاغل برای رفتن به محل کار خود با مشکل مواجه نشوند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اصفهان همچنین با اشاره به سالروز ارتحال امام خمینی(ره) گفت: مراسم بزرگداشت این روز و سالروز حماسه ۱۵ خرداد، شامگاه چهارشنبه بعد از نماز مغرب و عشا در محوطه باز گلستان شهدای اصفهان و شهرستان‌هایی که در وضعیت سفید قرار دارند، برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به آغاز برخی بازگشایی‌ها گفت: این بازگشایی‌ها به منزله پایان بیماری کرونا نیست و مردم مثل گذشته باید بر رعایت دستورالعمل‌ها اهتمام داشته باشند زیرا برخی گزارش‌ها حاکیست میزان رعایت ملاحظات بهداشتی از ۸۰ درصد به زیر ۶۰ درصد رسیده و این یک زنگ هشدار است.

غلامی خاطرنشان کرد: بازگشایی مساجد صرفا برای اقامه نماز است و برگزاری سایر برنامه‌ها از جمله آیین‌های ترحیم و مانند آن در این مکان‌ها ممنوع است.

وی تاکید کرد: همانطوری که محدودیت‌ها رفع و بازگشایی‌ها آغاز می‌شود در صورت تشدید دوباره بیماری، این محدودیت‌ها دوباره بازخواهد گشت لذا مردم بشدت باید مراقبت‌های پیشگیرانه را رعایت کنند.

اوایل اسفند سال گذشته با افزایش بیماری کرونا و در راستای قطع زنجیره این بیماری، مترو اصفهان با تصمیم ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا تعطیل شد.

انتهای پیام/*
۳
مرجع : استانداری اصفهان
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما