plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۱۴ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۹:۱۸
کد مطلب : ۱۰۰۱۵

تلفات انسانی کرونا در آمریکا از 106 هزار نفر گذشت

طبق آمار و ارقام دانشگاه جانز هاپکینز، با مرگ یکهزار و 15 مورد جدید ظرف 24 ساعت گذشته، مجموع قربانیان کروناویروس در ایالات متحده آمریکا به 106 هزار و 180 نفر رسید.
تلفات انسانی کرونا در آمریکا از 106 هزار نفر گذشت
به گزارش ایصال نیوز، طبق اعلام دانشگاه «جانز هاپکینز»، با مرگ یکهزار و ۱۵ مورد جدید در ۲۴ ساعت گذشته، مجموع قربانیان ویروس «کووید-۱۹» در ایالات متحده آمریکا به ۱۰۶ هزار و ۱۸۰ نفر رسید.

این آمار و ارقام همچنین نشان می‌دهد که در شبانه‌ روز گذشته، دستکم ۲۰ هزار و ۴۶۱ مورد جدید در آمریکا به ویروس کرونا آلوده شدند تا مجموع مبتلایان به این ویروس ناشناخته در این کشور به یک میلیون و ۸۳۱ هزار و ۸۲۱ نفر برسد.

مقایسه آمار و ارقام جدید دانشگاه جانز هاپکینز با آمار و ارقام یک روز گذشته این مرکز نشان می‌دهد که قربانیان ویروس کرونا در آمریکا مجدداً روند افزایشی داشته است و تعداد مبتلایان به کروناویروس در این کشور تاحدودی کاهش داشته است.

پایگاه اطلاع‌رسانی worldometers، همچنان تعداد مبتلایان و قربانیان کووید-۱۹ در ایالات متحده آمریکا را بالاتر گزارش کرده است به طوریکه طبق آمار این پایگاه اطلاع رسانی، مجموع مبتلایان به ویروس کرونا در آمریکا، یک میلیون و ۸۸۱ هزار و ۲۰۵ نفر و مجموع قربانیان آن ۱۰۸ هزار و ۵۹ نفر است.

نیویورک همچنان با ۳۸۱ هزار و ۹۱۲ مورد ابتلا و ۳۰ هزار و ۷۸ مورد فوتی، کانون بیماری همه‌گیر کرونا محسوب می‌شود.

بر اساس  جدیدترین آمار و ارقام منتشر شده به نقل از اسکای نیوز، تا صبح امروز چهار شنبه، تاکنون دستکم ۶ میلیون و ۴۵۲ هزار و ۲۳۹ نفر از مردم سراسر جهان به ویروس کرونا آلوده شده‌اند و از آن میان ۳۸۲ هزار و ۲۵۰ نفر نیز جان خود را از دست داده‌اند و سه میلیون و ۶۶ هزار و ۵۲۷ نفر نیز بهبودی یافته‌اند. آمریکا همچنان بیشترین آمار مبتلایان و قربانیان ویروس کرونا در جهان را دارد.

انتهای پیام//*
۲
مرجع : العالم
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما