{TICKER_BLOCK}
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۲۳ آبان ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۳
کد مطلب : ۵۸۲۹
به مناسبت فرا رسیدن ایام هفتۀ وحدت

جشن وحدت با شکوه و استقبال مردمی در نجف آباد برگزار شد

سخنرانی آذر منصوری و عزیزالله مجاهد
بمناسبت فرخنده میلاد پیامبر اکرم حضرت محمد(ص) و ولادت امام جعفر صادق(ع) و گرامیداشت هفته وحدت، مراسم «جشن وحدت» با شعار یک پیامبر، یک امت، شامگاه چهارشنبه در سالن شهروند نجف آباد با حضور پیروان و دوستداران نبوت و امامت برگزار شد.
به گزارش خبرنگار واحد نجف آباد ایصال نیوز، در این مراسم پس از عرض خیر مقدم توسط مهندس نصرالهی مسئول حزب اتحادِ حوزه نجف اباد، دکتر عزیزالله مجاهد عضو هیئت علمی دانشکده روانشناسی دانشگاه علوم پزشکی زاهدان و از اساتید و صاحب نظران اهل تسنن در سخنانی ضمن تجلیل از عالمان اندیشمندی که با تکیه بر مشترکات بین برادران شیعه و سنی تلاش می کنند تا چارچوب وحدت بین مذاهب تقویت شود، پرهیز از بزرگنمایی موارد شاذّ و نیز توجه نکردن به شایعات تفرقه آمیز خصوصاً در فضای مجازی را یکی از راههای مهم رسیدن به وحدت و مصون ماندن جامعه از آفات تفرقه دانست.

در ادامه، سرکار خانم آذر منصوری فعال سیاسی اجتماعی و قائم مقام حزب اتحاد ملّت ایران اسلامی، در سخنانی با تأکید بر اهمیت آگاهی بخشی و فرهنگ سازی جامعه، وحدت عملی شیعه و سنی و زندگی مسالمت آمیز اقوام و مذاهب را ضامن امنیت ملی و پیشرفت و توسعه کشور دانست و بر نقش متقابل حکومت و مردم در تحقق عملی وحدت تأکید کرد.

در این مراسم که با حضور اقشار مختلف مردم شهرستان نجف آباد و میهمانان مدعو از اصفهان، تهران، زاهدان و کردستان برگزار شد، هنرمندان گروه مدیحه سرا و دف نوازان کردستان و نیز گروه موسیقی نی و آواز نجف آباد به اجرای برنامه پرداختند.

در پایان مراسم، روایت بخش هایی از زندگی پیامبر اکرم و موضوع وحدت با اجرای هنرمندان روایی کتابخانه زهرائیه نجف آباد مورد استقبال حاضران قرار گرفت.

در این مراسم همچنین از نقش اساسی و سازنده آیت الله منتظری (ره) در نامگذاری و ترویج هفته وحدت تجلیل و بر تقویت هرچه بیشتر مبانی وحدت و همدلی میان اقوام و مذاهب در جهت اعتلای ایران اسلامی تأکید شد.

این مراسم به همت ستاد بزرگداشت هفتۀ وحدت و مشارکت جمعی از مردم شهیدپرور شهرستان نجف آباد برگزار شد. 

انتهای پیام/*
۲
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما