{TICKER_BLOCK}
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۳۱ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۸
کد مطلب : ۳۹۰۱
در نشست خبری فرماندار نجف آباد مطرح شد

بهره برداری از 49 پروژه در شهرستان نجف آباد به مناسبت هفتۀ دولت

جذب اعتبار 60 میلیارد تومانی توسط شهرستان در سال 97
مهندس راعی گفت: فراهم کردن زمینه برای اشتغال و کارآفرینی در صنایع بزرگ و کوچک و از جمله در صنایع دستی را بویژه در سالی که به نام «رونق تولید» نام گرفته است، مهمترین اولویت مدیران شهرستان نجف آباد است.
به گزارش ایصال نیوز، همزمان با آغاز هفته دولت و گرامیداشت یاد شهیدان رجایی و باهنر، نشست خبری مهندس راعی معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان نجف آباد صبح امروز پنج شنبه 31 مردادماه در محل فرمانداری نجف آباد و با حضور خبرنگاران برگزار شد.

در ابتدای این نشست، مهندس راعی ضمن عرض خیر مقدم و تبریک عید سعید غدیر و با گرامیداشت یاد دولتمردان شهید، رجایی و باهنر، اظهار کرد: خون این شهیدان در نظام جمهوری اسلامی ایران، نشانه همبستگی و همدلی مسئولان و مردم بوده و هست.

فرماندار نجف آباد ضمن تبریک فرارسیدن هفته دولت افزود: مهمترین وظیفه کارگزاران نظام اسلامی خدمت به مردم شریف ایران و تلاش برای افزایش رضایت‌مندی شهروندان است و هفته دولت، فرصتی است تا خدمات دولتمردان به ملت بیشتر بازگو شود.

وی با اشاره به ناکامی تلاش دشمنان برای تضعیف جمهوری اسلامی ایران، گفت: توجه به اقتصاد مقاومتی و رسیدگی جدی به مشکلات مردم بهترین راه مقابله با تحریم است.

مهندس راعی با بیان اینکه نهایت تلاش دولتمردان خدوم، تامین کالاهای اساسی و توجه به رشد تولید داخلی و حمایت از تولیدکنندگان بوده است، افزود: همین تلاشها باعث افزایش همدلی و همبستگی بین ملت و دولت شده است و بحمدالله با مقاومت مردم فداکار و همت مسئولان نظام، استکبار جهانی و دیگر دشمنان نتوانستند هیچ ضربه ای به ایران اسلامی وارد کنند.

فرماندار ویژه نجف آباد نقش رسانه ها را در انتقال مشکلات مردم به مسئولین و انعکاس خدمت مسئولان به مردم را در راستای توسعه شهرستان سازنده و مهم دانست.

وی با اشاره به توجه ویژه این فرمانداری به موضوع اشتغال و رفع موانع تولید در شهرستان، گفت: برای افزایش اشتغال و سرمایه گذاری در شهرستان «شورای اشتغال و سرمایه گذاری» تشکیل شده و هر 15 روز جلسه کاری برگزار می کند تا تسهیل سرمایه گذاری در شهرستان و انجام روند امور با سرعت بهتری انجام گردد.

مهندس راعی مهمترین برنامه های این شهرستان در هفته دولت را به شرح زیر اعلام کرد: 
- استقرار میز خدمت در جایگاه های نماز جمعه
- تشکیل جلسه شورای اداری شهرستان در محل گستان شهداء و تجلیل از شهیدان
- معرفی ادارات و دستگاههای برتر شهرستان با توجه به ارزیابی عملکرد ادارات و دستگاهها براساس طرح جشنواره شهید رجایی در سنجش میزان خدمت رسانی دستگاهها به مردم
- بهره برداری از 49 پروژه عمرانی، فرهنگی، اقتصادی و کارآفرینی در شهرستان با سرمایه گذاری 70 درصدی بخش خصوصی
- دیدار مسئولین با خانواده معظم شهداء و جانبازان شهرستان

فرماندار نجف آباد افزود: جمع کل اعتبارات سال گذشته شهرستان بالغ بر 60 میلیارد تومان بوده است که با تلاش مدیران سازمانها و ادارات مربوطه جذب و هزینه شد و امسال نیز پیگیر هستیم که حداکثر اعتبارات تخصیصی شهرستان را جذب کنیم.

مهندس راعی، اجرای دقیق پیوست فرهنگی شهرستان، بازدید از ادارات و توجه به تکریم ارباب رجوع، انتخاب مدیران توانمند و دلسوز، فعال نمودن کارگروههای تخصصی در جهت تسریع در رشد و شکوفایی شهرستان، توجه به اهمیت علم و آموزش برای کاستن از آسیب های اجتماعی و واگذاری پروژه های ناتمام به بخش خصوصی جهت تکمیل هر چه سریع‌تر را مهمترین امور تحقق یافته یا در دست اقدام این شهرستان معرفی کرد.

وی فراهم کردن زمینه برای اشتغال و کارآفرینی در صنایع بزرگ و کوچک و از جمله در صنایع دستی را بویژه در سالی که به نام «رونق تولید» نام گرفته است، مهمترین اولویت مدیران شهرستان نجف آباد عنوان کرد.

فرماندار نجف آباد پس از پاسخ به سوالات خبرنگاران و در پایان این نشست خبری ضمن قدردانی از مردم فهیم و فداکار نجف آباد، بر وحدت و همدلی میان مردم و مسئولان تاکید کرد. 

انتهای پیام/*
۳
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما