{TICKER_BLOCK}
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۲۰ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۷:۰۳
کد مطلب : ۳۶۲۶
در مراسم تجلیل فرماندهی انتظامی نجف آباد از خبرنگاران

سرهنگ باباکلانی: احساس امنیت با تعامل رسانه‌ها گسترش می‌یابد

کاهش 8 درصدی ارتکاب به جرم در شهرستان
به مناسبت روز خبرنگار، صبح امروز (یکشنبه)، مراسم تجلیل از خبرنگاران به دعوت فرماندهی انتظامی شهرستان نجف آباد در محل باغ خزانه برگزار شد.
به گزارش خبرنگار نجف آباد ایصال نیوز، در این جلسه که سرهنگ محمد حسین باباكلانی فرمانده نیروی انتظامی شهرستان نجف آباد، سرهنگ صادقی معاونت فرهنگی اجتماعی نیروی انتظامی، مسئولان پلیس فتا، پلیس راهنمایی و رانندگی، پلیس راهور، پلیس مبارزه با مواد مخدر، پلیس آگاهی، سایر بخش‌های نیروی انتظامی، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نجف آباد و خبرنگاران این شهرستان حضور داشتند، پس از تلاوت قرآن و پخش سرود ملی، فرمانده انتظامی شهرستان ضمن تبریک روز خبرنگار با بیان اینکه برای جامعه احساس امنیت از خود امنیت اهمیت بیشتری دارد، بر ضرورت تعامل سازنده بین اهالی رسانه و خبر با نیروی انتظامی در جهت افزایش آگاهی و گسترش احساس امنیت در میان مردم تاکید کرد.

سرهنگ باباکلانی گفت: در دنیای امروز، رسانه ها با خبر رسانی و آگاهی بخشی سریع و صادقانه، نقش مهمی در ارتقاء امنیت جامعه دارند. وی افزود، به دلیل سرعت ارتباطات، رسانه، امروزش با دیروز و فردایش با امروز و حتی هر ساعتش با ساعت قبل تفاوت می کند.

فرمانده انتظامی شهرستان نجف آباد ضمن تشکر از همکاری و مطالبه گری خبرنگاران شهرستان نجف آباد، اعلام کرد این نیرو و رؤسای تحت امر از هر گونه پیشنهاد و راهکار سازنده رسانه‌ها برای خدمت به مردم و گسترش احساس امنیت در جامعه استقبال می کند.

وی با اعلام کاهش 36 درصدی فوتی های تصادفات درون شهری و کاهش 13 درصدی فوتی های برون شهری شهرستان نجف آباد و همچنین کاهش 8 درصدی جرائم طی 4 ماه گذشته ابراز امیدواری کرد با فرهنگ سازی بیشتر در جامعه و رعایت قوانین، روزبروز شاهد کاهش آمار جرائم در جامعه باشیم

همچنین در این مراسم، سرهنگ صادقی معاونت فرهنگی اجتماعی نیروی انتظامی شهرستان نجف آباد با بیان اینکه شعار و هدف این نیرو، مشارکت مردم در افزایش امنیت جامعه است بر اهمیت جایگاه خبرنگاران و رسانه در افزایش تعامل میان این نیرو و مردم تاکید کرد. سرهنگ صادقی پیشگیری اجتماعی و همگانی را بهترین راه کاهش جرم در جامعه دانست.

خبرنگاران مدعو نیز با تشکر از تلاش‌های نیروی انتظامی و تقدیر از برگزاری این جلسه و هم اندیشی مشترک، دغدغه ها و پیشنهادات خود را مطرح کردند که فرماندهی نیروی انتظامی شهرستان با استقبال از پیشنهادات سازنده به دغدغه‌ها و سؤالات خبرنگاران پاسخ دادند.

این مراسم با اهدای لوح تقدیر، اقامه نماز جماعت ظهر و عصر و صرف ناهار، رأس ساعت 14 پایان یافت.

نجف آباد، چهارمین شهر پرجمعیت استان اصفهان و در ۲۵ کیلومتری غرب شهر اصفهان بنا شده‌است. 

انتهای پیام/*
۶
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما