{TICKER_BLOCK}
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۱۶ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۱:۱۷
کد مطلب : ۳۵۱۷
استاندار اصفهان در مراسم روز خبرنگار تصریح کرد

توجه و بازشناسی دقیق هنجارهای رسانه‌ای ضرورت دارد

حیطه خبر و اطلاع رسانی سخت و حساس است
مراسم بزرگداشت روز خبرنگار، عصر سه شنبه (15 مرداد 98) با حضور اعضای خانه مطبوعات اصفهان، استاندار اصفهان، شهردار اصفهان و جمعی از بزرگان این استان برگزار شد.
به گزارش ایصال نیوز، عباس رضایی در مراسم روز خبرنگار با گرامیداشت سالروزشهادت شهید محمود صارمی، حیطه خبر و اطلاع رسانی را سخت و حساس برشمرد و بر ضرورت توجه و بازشناسی مجدد و دقیق هنجارهای رسانه‌ای تاکید کرد.

استاندار اصفهان گفت: فرارسیدن روز خبرنگار را به عموم روزنامه نگاران، صاحبان اندیشه و قلم و خبرنگاران متعهد به ویژه جامعه خبری کوشا و پر تلاش استان اصفهان، تبریک عرض کرده و از درگاه خداوند متعال برای همه تلاشگران عرصه خبر و اطلاع رسانی، بهروزی و توفیق روزافزون انجام آگاهانه و سرشار از صداقت رسالت حرفه‌ای را آرزومندم.

حجت الاسلام و المسلمین محمدعلی انصاری نیز با تبریک این روز و تقدیر از زحمات فعالان رسانه‌ای اصفهان گفت: تاریخ خبر و اطلاع رسانی به قدمت تاریخ بشر بوده و از روزی که بشر پا به عرصه وجود نهاد نیاز به خبر و اطلاع رسانی احساس می‌شده و هم‌اکنون نیز این نیاز بیشتر شده است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان با اشاره به حوزه‌های اطلاع رسانی و خبر اظهار کرد: خبرنگاران، رسانه و مخاطبان،۳ بخش اصلی حوزه خبر هستند که در این بین، اصلی‌ترین سرمایه این حوزه خبرنگاران محسوب می‌شوند.

وی با اشاره به آیه «ان جائکم فاسق بنباء فتبینوا» خاطرنشان کرد: فرهنگ قرآن به ما آموخته که هر خبری را شنیدید به سرعت نباید آن را قبول کنیم بلکه باید پیرامون صحت و سقم آن تحقیق نموده و سپس آن را بپذیریم.

حجت الاسلام انصاری با تقدیر از فعالان خبر و رسانه استان اصفهان گفت: تمام کسانی که در حوزه رسانه فعالیت دارند از ظرفیت بسیار بالایی برخوردار هستند و امیدواریم با تاسی به مقام شهدا همه بتوانیم در حوزه خبر و اطلاع رسانی در خدمت مردم خوب و قدرشناس باشیم.

خاطرنشان می‌شود، مراسم روز خبرنگار با حضور حیدر قاسمی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان، سید محسن سجاد مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری، عباس میرزایی نیا مدیرکل روابط عمومی استانداری، بهرام عبدالحسینی مدیرکل صدا و سیمای استان، قدرت الله نوروزی شهردار و معاونین وی، جمعی از اعضای شورای اسلامی شهر اصفهان، اصغر مختاری معاون امور فرهنگی و رسانه‌ای، مرضیه باقرصاد رئیس گروه مطبوعات اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و اعضای خانه مطبوعات ۱۵ مرداد در مهمانسرای شماره ۲ شهرداری برگزار شد.

انتهای پیام/*

*عکاس خبری: نجمه امینی - ایصال نیوز 
۳
مرجع : اداره کل فرهنگ و ارشاد استان اصفهان - ایصال نیوز
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما